Sunday, June 20, 2010

آياتي از قرآن کریم در باره برخورد با کافران و مشرکان

آياتي از قرآن کریم:



سورهُ انفال آيه 12: و ياد آر اي رسول آنگاه كه پروردگار تو به فرشتگان وحي كرد. كه من با شمايم. موُمنان را ثابت قدم بداريد. كه همانا من ترسي در دل كافران مي افكنم تا گردنهايشان را بزنيد و همهُ انگشتانشان را قطع كنيد.



در اينجا به صورت آشكار مي بينيد كه قرآن به وضوح به مسلمانان مي گويد? كساني را كه به باورهاي اسلامي نرسيده اند? با مرگ همراه با شكنجه بكشيد.



سورهُ البينه آيه6: محققا" آنان كه از اهل كتاب كافر شدند همراه با مشركان همه در آتش دوزخند. و در آن هميشه معذبند. و آنها به حقيقت بدترين خلقند.



با توجه به آيه بالا شما به وضوح مي بينيد كه مطابق گفتار محمد خدا محل مخصوصي را براي غير مسلمانان در نظر گرفته است .آري جهنم!



سورهُ توبه آيه 15: پس چون ماههاي حرام به سر آمد آنگاه مشركان را هر جا يافتيد به قتل رسانيد. و آنها را دستگير و محاصره كنيد . و هر سو در كمين آنها باشيد. چنانچه توبه كردند و نماز به پاي داشتند و زكات دادند پس از آنها دست بداريد. كه خدا آمرزنده و مهربان است.



اين آيه به ما مي گويد كه مسلمانان آزادند كه غير مسلمانان را با زور و اعمال خشونت به اسلام برگردانند. و اگر موفق نشدند مجازند كه آنها را بكشند.



توبه آيه 73: اي پيامبر با كافران و منافقان جهاد و مبارزه كن. و بر آنها سخت گير. منزل و ماُواي آنها جهنم است كه بسيار منزلگه بدي است.



سورهُ الحاقه آيه 30-37: او را بگيريد و به غل و زنجير بكشيد. تا بازش در دوزخ بيفكنيد. و آنگاه به زنجيري كه طولش 70 ذراع است دركشيد. كه او به خداي بزرگ ايمان نياورده. و هرگز مستمندي را با رغبت به سفرهُ طعام خويش نخوانده. بدين سبب امروز هيچ خويشاوند و دوستداري كه در اينجا به فريادش رسد ندارد و طعامي غير از غسلين(چرك و پليدي دوزخيان) نصيبش نيست. و كسي جز اهل دوزخ اين طعام را نمي خورد.



در اينجا ما توصيفي از چگونگي مجازات غير مسلمانان دريافت كرديم. امروزه در كشورهاي اسلامي از اينگونه مجازاتها عملا" استفاده مي كنند.



سوره الدخان آيه 50-43:



همانا درخت زقوم جهنم قوت و غذاي بد كاران است كه آن غذاها در شكمشان چون مس در آتش گداخته مي جوشد. آنسان كه آب بر روي آتش جوشان است. خطاب قهر مي رسد كه بدكاران را بگيريد و به ميان دوزخ افكنيد. پس از آن آب جوشان بر سرش فرو ريزيد و به او بگوييد(به استهزا) عذاب دوزخ را بكش كه تو عزيز و گرامي هستي اين همان عذابي است كه از آن در شك بودي



سورهُ ماده گوساله(بقره) آيه 191: آنها را در هر جا يافتيد بكشيد



سورهُ توبه آيه 123: اي اهل ايمان از كافران هر كه به شما نزديكتر است شروع به جهاد كنيد. بايد كفار در شما درشتي و نيرومندي و قوت و پايداري حس كنند و بدانيد كه خدا هميشه يار پرهيزكاران است.



سورهُ نسا آيه 144: اي اهل ايمان مبادا كافران را به دوستي گرفته و موُمنان را رها كنيد. آيا مي خواهيد خدا را بر خود حجتي آشكار قرار دهيد؟



اين آيه ما را به اين حقيقت رهنمون مي سازد كه يك مسلمان هرگز نمي تواند با يك غير مسلمان دوست شود در غير اين صورت ? آن مسلمان مرتكب اشتباهي فاحش شده است.



سورهُ توبه آيه 29: اي اهل ايمان با هر كه از اهل كتاب كه ايمان به خدا و روز قيامت نياورده و آنچه را كه خدا و رسولش حرام كرده حرام نمي دانند .و به دين حق نمي گروند ? قتال و كارزار كنيد. تا آنگاه با ذلت و تواضع به اسلام جزيه دهند

4 comments:

Anonymous said...

اخه اقاي خيلي فهميده هنوز فرق بين اهل كتاب و غير مسلمان را نمي داني قران تفسير ميكني .كجا غير مسلمان كافر است كه شما هر جا صحبت از كفاراست هري به غير مسلمون ربطش ميدي .اخه مخالف اسلامي خب باش اما عاقل هم باش تا تمسخر نشي .نفهمي ار سر و روي وبلاگت ميباره

Anonymous said...

شما چند کتاب تفسیر آیات قرآن را خوانده اید؟
از اسمتان معلوم است که در خانواده مسلمان بدنیا آمدید اما تقریبا مطمئن هستم الان مسیحی شده اید از همان تازه مسیحیانی که هنوز غوره نشده مویز می شوند.ا
اما شما که قرآن را به ریشخند میگیرید واقعا کتاب مقدس /عهد عتیق و عهد جدید/ را خواند هاید؟
چندین برابر قرآن در آن ها آیاتی هست که بسیار از ذهن وعقل و منطق انسانی و عقلانیت به دور است .همه آنها را خواندهاید؟

Anonymous said...

کافران ومشرکان با افراد غیر مسلمان که در اطرافمان هستند را نباید یکی کنید.بسیار در اشتباهید.من که مفسر نیستم میتوانم بفهمم که کافر به دین خدا کسی است که دعوت شده و آشکارا مخالفت میکند و به استهزا میگیرد.آیا این شخص با کسی که چشم باز کرده از خانواده ای مسیحی یا ادیان دیگر به دنیا آمده و مثل انسان زندگی میکند برابر است ؟
اگر به روشنی به اطرافمان نگاه کنیم میشود براحتی این تفاوت ها را لمس کرد.
لطفا عقیده تان را اصلاح فرمایید

siamak said...

اسلام یا مسیحیت یا هر چیز دیگری. فرقی ندارند ، همه یک طورند
شما ولی کار خودت را بکن کم کم اثر میکند این حرف ها و روشنگری ها
روزی می رسد که دین داران را فقط در میان چوپانان و بی سوادان ببینی.
سری هم بزن به وبلاگ ما که تازه کاریم
http://siamakbarzava.blogspot.com