Wednesday, July 20, 2011

ای رادیوتلوزیونهایی که مرتب با بنی صدر مصاحبه می کنید. در این باره هم بپرسید

چند روز پيش از «کودتاي فرهنگي» در دانشگاهها, در راهپيمايي موسوم به «وحدت» در روز ۲۲فروردين ۵۹, بني صدر خطاب به رئيس جمهور عراق گفت: «ما انقلاب کرديم و يک آدم فاسد و خائن را بيرون کرديم, تو در اين ميان چه ميگويي؟ ... ما مردم عراق را به رژيم فاسد تو بفروشيم؟ غيرممکن است. نمي فروشيم». سپس, به درخواستهاي مکرّر رژيم عراق بهرفع اختلافات اشاره کرده و گفته بود: «اتّفاقاً, چند نوبت, چه زماني که در مسئوليت بودم و چه زماني که مسئوليت نداشتم, فرستادند و گفتند: ما آمادهايم تا امور خودمان را با شما حل کنيم. من گفتم: با شما امري نداريم که حل کنيم. دفعه آخر ياسر عرفات آمد و من همين جواب را دادم» (اطّلاعات, ۲۳فروردين۵۹).
بني صدر, رئيس جمهور خميني, که خود يکي از واضعان تئوري «صدور انقلاب» بود, چنين رهنمود مي داد: «اگر کانونهاي قيام و انقلاب را همه جا, به خصوص, در کشورهاي اسلامي برافرازيم, ما دشمن را در همهجا در پنجه هاي قوي خويش خُرد خواهيم کرد» (روزنامه «انقلاب اسلامي», سرمقاله شماره ۲۶ديماه۵۸).
هم او در آستانه حمله به دانشگاهها به بهانه «انقلاب فرهنگي» در فروردين ۵۹ گفت: «ما ميخواهيم ارتش را تجديد انقلابي و اسلامي بنماييم و بهترين جهت ها همين [جنگ] است که دولت عراق براي ما فراهم ميکند. من از اين جهات [جنگ] نگراني ندارم, نگراني در کشور خود ماست. امروز اين مساٌله [سرکوبي مخالفان] را در شورا[ي انقلاب] به اين نتيجه رسانديم و تصميم که درآمد بايد اجرا کرد. چه شما خوشت بيايد و چه نيايد» (روزنامه بامداد, ۲۰فروردين۱۳۵۹).

2 comments:

Anonymous said...

حُرّ امام خمینی

روي سينه اش خالكوبي كرده بود:

فدايت شوم خميني

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=146&catid=54

Anonymous said...

خامنه ای چون خواهر جنده اش ( بدری خامنه ای )( عمه جنده مجتبی پفیوز) عضو سازمان تروریستی مجاهدین خلق و ساکن پادگان نظامی تروریستی اشرف بوده نمی خواهد این پادگان تروریستی را که در نزدیک مرز ایران قرار دارد و خطر عمده برای امنیت ایران بشمار میرود بسته شود زیرا میترسد رجوی عکس های لختی و سکسی خواهرش را در حال سکس با او را منتشر کند.
هر کشوری اگر پادگان تروریستی در نزدیک مرزهایش باشد با یک اخطار ده روزه برای تخلیه یا بدون اخطار آن را بمباران میکند.
چرا ارتش ایران و نیروی هوایی ارتش این پادگان تروریستی را که سابقه حمله به مرزهای ایران وکشتن هزاران سرباز و صدها افسرارتش ایران را دارد را بمباران نمی کنند؟ آیا باز هم منتظر قدرت گرفتن و حمله مجدد آنان به مرزهای ایران و کشتن سربازان و افسران شجاع و مردم ایران هستید؟
ارتش ایران باید با اخطار و اولتیماتوم ۱۰ روزه این پادگان تروریستی را تعطیل کند و افراد موجود در آنرا تحویل گیرد یا افراد موجود در آن همانطوری که رفته اند به دیگر کشورها فرار کنند٬ و در غیر این صورت این پادگان تروریستی را بمباران نماید.
هیچ کشوری در جهان وجود یک پادگان تروریستی را در نزدیک مرزهایش را حتی برای یک لحظه تحمل نمیکند مگر اینکه دولت و حاکمان آن کشور با آن تروریستها روابط و منافع مشترک سری داشته باشد.