Monday, July 5, 2010

من یک فریب خورده ام

من یک فریب خورده ام

بازیچه های تلوزیون ایران و آخوندها همیشه از لفظ فریب خورده به عنوان صفتی خرد و خفیف استفاده می کنند.
من اعتراف می کنم که یک فریب خورده ام
من فریب خوردم همان زمانی که به من گفته شد اسلام کاملترین دین است.
من فریب خوردم آن زمان که قبول کردم الله مرا آفریده
من فریب خوردم آن زمان که سخن معلم دینی را قبول می کردم که اثبات می کرد امام زمان خرافه نیست.
من فریب خوردم آن زمان که قبول کردم قرآن یک کتاب جنایت نیست بلکه یک معجزه است
من فریب خوردم آن زمان که قبول کردم روزه برای سلامتی مفید است
من فریب خوردم آن زمان که برای حسین عزاداری کردم
من فریب خوردم آن زمانی که شریعتی و سروش را دانا می دانستم
من فریب خوردم آن زمانی که به جای کتابهای صادق هدایت کتابهای درسی دینی می خواندم
من فریب خوردم آن زمان که فکر می کردم که آخوند کمی به سعادت انسانها فکر می کند
در نهایت من فریب خوردم زمانیکه قبول کردم اسلام راه صحیح زندگی را آموزش می دهد

No comments: