Saturday, May 29, 2010

بی پرده با قجری اسلامی ها که خود را ملی مذهبی می خوانند

بی پرده با قجری اسلامی ها که خود را ملی مذهبی می خوانند
آقایان خیانت خیانت است چه عمد و چه غیر عمد همانگونه که قتل قتل است عمد یا غیر عمد. معرفی خمینی به عنوان رهبر و گوش به فرمان او شدن خیانتی است که شما انجام دادید. همانگونه که یک قاتل از قتل انجام داده شرمگین است شما هم باید شرمگین باشید. ولی شما متاسفانه به جای اینکه خیانت خود را بپذیرید و شرمگین و سرافکنده باشید، از مردم طلب کار هم هستید. قاتا یک نفر را می کشد ولی شما باعث قتل و نابودی صدها هزار نفر شده اید. اگر هم فکر می کنید در بالاترین با رد کردن گزارش تخلف برای پوشاندن گذشته سیاه خود کاری از پیش می برید بسیار کور خوانده اید. وقتی می نویسیم درود بر شرف و ناموس کسانی که خمینی خونخوار را به عنوان رهبر به ملت قالب کردند همه می دانند منظور ما از درود چیست. پس شرمگین و سرافکنده از خیانت خود باشد و بدانید که چهره شما در نزد ایرانیان چهره ای سیاه و خائن است. همه می دانند سرکردگان شما گروهی از قاجارها بودند که خیال به قدرت رسیدن را در سر داشتند و با این خیال خام با خمینی متحد شدید و کشور را نابود کردید

2 comments:

Anonymous said...

درود بر شما،
فرمایش شما کاملا درست هست.
این گروه ملی منقلی ها، پس مانده های قجر بودن که سودای قدرت داشتند، از طرفی، از آنجا که در انقلاب سفید شاه و مردم، که بزرگترین حرکت سوسیالیستی تاریخ هست، چون که بسیاری از زمین ها از دست این ملاکین خارج شد، و به دهقانان زحمت کش رسید، و نظام ملوک الطوایفی ، (مثل افغانستان امروزی که هر منطقه برای خودش یک رییس داره)، جای خودش رو به سیستم متمرکز کشوری داد، این شازده های قاجار، موقعییت گذشته خود رو از دست رفته دیدند، و کینه عمیقی در دل آنها ایجاد کرد.

با شما موافق نیستم از این نظر که این گروه ملی منقلی ها، نه تنها ۱۰۰ ها هزار نفر، بلکه نسل هایی را نابود، و کشوری را ویران کردند.

قدرت چنان این ها را خرد باخته کرده بود، که بختیار که از خود آنها بود را قبول نکردند، و به دستور استعمار که نوکری آن را میکردند، و در اجلاس گوادلوپ ، دستور گرفتند که باید زیر ابا ی خمینی قائم شده، و از بیضه های او آویزان شوند.
تمام این افرادی که با سرمایه ملی به بهترین دانشگاه های دنیا، از جمله امریکا رفته بودند، تا با تحصیل و آموختن فنون به کشور برگشته و در آبادانی کشور بکوشند، در محفل های کنفدراسیونی، که زیر نظر CIA اداره میشد، به سازماندهی پرداخته، و نقشه های شوم خود را طرح ریزی میکردند.
این فرقه مصدق اللهی ، از او بتی مقدس تر از محمد اسلامیون درست کردند، و البته این بهانه ی هست، برای مغلته تا دست این ها در خیانت رو نشه.
پس مانده های آنها، همچون عبدل-علی بازرگان، در لوس آنجلس جلسه قرآن بر پا میکنند، آقای عبدل-علی ، ( ترجمش هست: برده علی)، چرا در دیار کفر ؟ کشور رو ویران کردین، فرار کردن امریکا ؟ مهد امپریالیسم و کفر ؟ خوب از اول همونجا میموندن، نسل هایی را به نابودی نمیکشیدید.
این ملی مذهبی ها، از CIA خط میگرفتن، با اشغال سفارت امریکا، با برنامه ریزی قبلی، مقدمه جنگ رو که امریکا از قبل به اینها دیکته کرده بود، آماده میکردند.
دیدیم که این دولت موقت، تمام قرار داد های نظامی با انگلیس و امریکا رو لغو کرد، و هوا پیما های مدرن F16 ی که حتا اسرائیل هم آن ها را نداشت، و ،،.، (امریکا همان هوا پیما ها را رنگ کرد و به اسراییل فروخت).، و همینطور با قتل و عام ارتش شاهنشاهی و نیروی هوایی، مقدمه جنگ فرسایشی و زمینی ۸ ساله رو فراهم کردند.
در خیانت این گروه سخن بسیار هست، ابراهیم یزدیکثیف ترین جاسوس CIA و سحابی که این اواخر تلاش میکردند جلوی اعتراض مردم رو بگیره و رژیم اسلامی رو هرجور شده حفظ کنه، چون میدونه در ایران آزاد، قبل از علی خامنه ای، خود او در بالای دار خواهد بود.

گروه های چپی، مارکسیست لنینیست های سابق، ملی مذهبی ها، جبهه ملی ، ... امروزه در پشت مصدق قایم شدند، که کسی از خیانت آنها نپرسه.
. شما که ایران رو ویران کردن، ماموریت خود را انجام دادن، و در لندن و امریکا زندگی راحت برای خود و خانواده دارین، ولی مردم رو به این روز انداختین، گناه شما از بسیجی، پاسدار، آخوند ، ۱۰۰۰ برابر بیشتر هست، چرا که شما مثلن قشر روشنفکر جامعه بودن، ولی سودای قدرت، شما را به ماتحت لیسی خمینی انداخت، که مزد خوش خدمتییتان را اسلامیون ، با ۵۰ ضربه چاقو در سینه فروهر ها گذاشتند، و سر بریده بختیار.
ننگ بر ۱۰۰۰ مرگ بر شما

Anonymous said...

bebakhshid, dar ghesmati ke engelisi neveshte boodam, masalan CIA, F16, oon khat ha jaa-be-jaa post shode. ba poozesh.