Wednesday, July 27, 2011

معرکه جنگ آقا و ملیجکش (طنز)

معرکه جنگ آقا و ملیجکش (طنز)



این یکی، ولی فقیه است و جانشینِ امام غایب و بگفته ی مصباح یزدی: مخالفت با فهم و درک این وجود نازنین، مخالفت با الله و شرک و ارتداد محسوب می شود و بقول آیت الله صدیقی درافتادن با این شاخ می تواند زن را بشوهرش حرام کند. واز همه مهمتر بگفته ی آقای سعیدی این همانی است که «یاعلی» گویان از سوراخ سر درآورده است!
قانون اساسی، همانگونه که جبرئیلِ امین، حکمِ الله را برپیامبرش عرضه می داشت، اختیارات تا م و تمامی را به این وجود نازنین اعطا کرده و تمامی ی اهرم های قدرت چه معنوی و الهی و چه از نوعِ بشری اش به شخصّ شخیصّ ایشان تفویض کرده است.
چنین موجود عظیم و عزیزی که ولایتی مطلقه را هم یدک می کشد، می تواند و باید هم در همه جا و همه کس و همه ی اوقات، میخِ «حکمِ حکومتی» فروکوفته ، فرمان قتل و یورش خیابانی، باطل کردن و زیر پاگذاشتنِ حق و حقوق چندین ده میلیونی و حتا دوریِ اندیشه ی آن یکی و نزدیکیِ فهم و درکِ این یکی را با خود ، بعنوان منشورِ حکمرانی اش به ملتی اماله کند.

با این همه اما انگار این پارادوکسِ شیطانی در بروزِ تناقض سرِ ایستادن ندارد و هر از چندی به باز تولید بحران می پردازد.
بیچاره ملتی که گرفتار این ملقمه ی هر دمبیل شده است .













این یکی گفت:


من که در مسندِ جمارانم
در تن و جسمِ اُمتم جانم
خود بنی عّمِ مهدیِ موعود
سیّدم، سیّدِ خراسانم

این ملیجک چرا شده عاصی؟
این اواخر نکرده رقاصی!
چون که رودار گشته آن بهتر
که فرستمش بهرِ غواصی!














آن یکی گفت:

من شعیب ابن صالحِ دینم
گرچه ریشو و زبر و چرکینم
سنبه پر زور گر زند، رهبر
بر سرِ آن مناره می رینم

من و اسفندکم مگر کشکیم
یا چو بادی به اشکم مشکیم
زور گیریم و زورگوی و قدیر
از همین روی مایه ی رشکیم
















این یکی گفت:

تو چرا با اجنه در جنگی
تیز و برّاق مثلِ خرچنگی؟
گر که یاری من نباشد، هین !
کمتر از استر و خر لنگی

جَنَتی، جِنتی است ای ابله !
شیخکی پاپتی است؟ ای ابله
مایه ی خنده و مزاحِ ما
دلقکِ ملتی است ای ابله!

حیدرِ مصلحی، امینِ من است
کهنه جاسوسِ راستینِ من است
مَثَلِ تو ملیجکِ ملعون
مَثَلِ مار و آستینِ من است

Monday, July 25, 2011

جناب آیت الله دستغیب لطفا دلایل شرعی و عقلی 8 سال جنگ را بیان فرمایید

حضرت آیت الله دستغیب با تشکر از سخنان صحیح شما در باره انتخابا ت که فرمودید شرکت در انتخابات توجیه شرعی و عقلی ندارد.
از شما خواهشمندیم توجیهات شرعی و عقلی خود را در باره 8 سال جنگ کثافت که به دروغ به عنوان دفاع مقدس خوانده می شود بیان کنید.
هشت سال جنگ بین دو کشور مسلمان ادامه داشت. شما نه تنها مخالفت نکردید یلکه در اعزام نیرو به جنگ هم نقش داشتید.
لطفا توجیهات عقلی و شرعی ادامه جنگ به مدت 8 سال را اعلام فرمایید

چرا باید رساله آخوندها را پاره کرد و در توالت ریخت

در رساله آخوندها آمده که تراشیدن صورت با تیغ حرام است زیرا لعاب صورت را می برد و برای سلامتی مضر است.
خمینی جنایتکار می گفت 8 سال نعمت است.
جنگی که در آن 200 هزار جوان ایرانی کشته شدند نعمت است و تراشیدن صورت با تیغ حرام.
تمام سخنان آخوندها همینگونه است.
برای رهایی از شر این حونخواران باید رساله آنها را پاره کرد و در توالت ریخت و چندین آفتابه آب هم پشت آن ریخت

Wednesday, July 20, 2011

ای رادیوتلوزیونهایی که مرتب با بنی صدر مصاحبه می کنید. در این باره هم بپرسید

چند روز پيش از «کودتاي فرهنگي» در دانشگاهها, در راهپيمايي موسوم به «وحدت» در روز ۲۲فروردين ۵۹, بني صدر خطاب به رئيس جمهور عراق گفت: «ما انقلاب کرديم و يک آدم فاسد و خائن را بيرون کرديم, تو در اين ميان چه ميگويي؟ ... ما مردم عراق را به رژيم فاسد تو بفروشيم؟ غيرممکن است. نمي فروشيم». سپس, به درخواستهاي مکرّر رژيم عراق بهرفع اختلافات اشاره کرده و گفته بود: «اتّفاقاً, چند نوبت, چه زماني که در مسئوليت بودم و چه زماني که مسئوليت نداشتم, فرستادند و گفتند: ما آمادهايم تا امور خودمان را با شما حل کنيم. من گفتم: با شما امري نداريم که حل کنيم. دفعه آخر ياسر عرفات آمد و من همين جواب را دادم» (اطّلاعات, ۲۳فروردين۵۹).
بني صدر, رئيس جمهور خميني, که خود يکي از واضعان تئوري «صدور انقلاب» بود, چنين رهنمود مي داد: «اگر کانونهاي قيام و انقلاب را همه جا, به خصوص, در کشورهاي اسلامي برافرازيم, ما دشمن را در همهجا در پنجه هاي قوي خويش خُرد خواهيم کرد» (روزنامه «انقلاب اسلامي», سرمقاله شماره ۲۶ديماه۵۸).
هم او در آستانه حمله به دانشگاهها به بهانه «انقلاب فرهنگي» در فروردين ۵۹ گفت: «ما ميخواهيم ارتش را تجديد انقلابي و اسلامي بنماييم و بهترين جهت ها همين [جنگ] است که دولت عراق براي ما فراهم ميکند. من از اين جهات [جنگ] نگراني ندارم, نگراني در کشور خود ماست. امروز اين مساٌله [سرکوبي مخالفان] را در شورا[ي انقلاب] به اين نتيجه رسانديم و تصميم که درآمد بايد اجرا کرد. چه شما خوشت بيايد و چه نيايد» (روزنامه بامداد, ۲۰فروردين۱۳۵۹).

Tuesday, July 19, 2011

توصیه ابن سینا به خوردن شراب و فواید آن از کتاب قانون


( بر خلاف گفته آخوندها ابن سینا شراب را برای سلامتی مفید دانسته)

جستاری که می خوانید نگاهی به کتاب قانون در طب تالیف شیخ الرئیس ابوعلی سینا می باشد؛ که در آن ابن سینا شراب را نه حرام بلکه در مواردی جایز برای سلامتی دانسته است تا آنجا که در شعری می گوید:


شراب را چه گنه گر که ابلهی نوشد

گهی به تیغ برد دست و گهی به سوی نجق

چو بو علی می ناب ار خوری حکیمانه

به حق حق که وجودت به حق شود ملحق

حلال گشت به فتوای عقل بر دانا

حرام گشت به فتوای شرع بر نادان

شراب سفید و رقیق برای کسانی که مزاج گرم دارند خوب است و سر درد نمی آورد و ممکن است بمناسبت رطوبت بخشی، سردرد ناشی از التهاب معده را از بین ببرد و یا سبک تر گرداند. شراب صاف شده همراه انگبین و نان نیز – بویژه اگر قبل از نوشیدن به مدت دو ساعت با هم آمیخته گردند-همان کار را انجام دهند.


برای کسی که فربهی و نیرومندی آرزو می کند، شراب شیرین و غلیظ توصیه می شود، لیکن باید از بند آمدن ها بر حذر با شد. برای کسی که سرد مزاج و بلغمی است شراب سرخ و کهنه بی فایده نیست و علت آنرا سابقا بیان کردیم. قبل از هضم شدن و سرازیر شدن لقمه نباید مایعی به میان آید. اگر غذا بد کیموس باشد نباید موقع خوردن آن و حتی بعد از هضم آن نوشابه ای خورد زیرا مواد آبکی، میموس بد را تا نقاط دور دست بدن می برد. نوشیدن شراب بر روی میوه و بویژه بر روی خربزه خوب نیست.

نوشیدن شراب باید با پیمانه های کوچک شروع شود و این روش بهتر از نوشیدن با پیمانه های بزرگ تر است. کسی که به شراب عادت داشته باشد چنانچه در هنگام غذا خوردن سه پیمانه سر کشد زیانی نمی بیند. اگر به شراب خو نگرفته است و دارای تن سالم است، چنانچه بعد از رگ زدن مقداری از آن بنوشد بی فایده نیست. کسانی که بیماری زهره دارند و کسانی که ترمزاجند از شراب بهره می بینند، زیرا شراب زهره را می راند و رطوبت را پخته می گرداند.

هر قدرعطر شراب بیشتر، بوی آن در افزایش و مزه آن لذیذتر باشد ، نوع آن بهتر است. شراب بهترین غذا رسان به تمام بخش های بدن است. شراب بلغم را می گدازد، صفرا را از ادرار و مشابه آن بیرون می راند، سودا را می لغزاند و آسان بیرون می کند و بازگشت آن مانع می شود؛ هر بند آمده ای را بدون اینکه گرمی بیگانه را زیاد بکار برد آب می سازد و می گدازد. انواع شراب را در جای خود توصیف خواهیم کرد.

کسی که مغزش نیرومند است و با شرب شراب به آسانی مست نمی شود و مغز وی بخارهای بالا رو و نا پسندیده را پذیرا نیست و از شراب بجز گرمای مناسب مزاج را نمی پذیرد، از تاثیر شراب چنان صفای ذهنی بر او دست می دهد که ذهن های دیگر به آن نمی رسد. در اشخاصی که حالت مغز بر عکس آن است، کنش های شراب نیز برعکس می باشد.

کسی که سینه اش بی توان است و در فصل زمستان نفس تنگی بر او عارض می شودنباید زیاد شراب بخورد و اگر بخورد معده اش نباید پر از طعام باشد و باید در غذایش ماده جریان اندازنده ای باشد تا اگر معده از شراب و طعام انباشته شد بیرون براند و بهتر آنست که جهت آسودگی آب انگبین بنوشد و آنرا باز بیرون دهد و بعد دهان را با سرکه و انگبین و رخساره را با آب سرد بشوید.

بدان که: شراب کهنه را باید در رده داروها قرار داد نه رده غذاها. شراب نو رسیده برای کبد خوب نیست و کبد را بر اثر باد کردن و اسهال دادن به شورش می اندازد. بهترین شراب ها آن است که نه کهنه و نه بسیار تازه است بلکه در میانه قرار دارد، صاف است و سفیدی اش به سرخی می زند، خوش بوست و طعم آن بین ترش و شیرین یعنی میخوش است .

بهترین شراب که شراب شسته نام دارد آن است که سه پیمانه پونه کوهی و یک پیمانه آب را هم بحدی بجوشانند که حجم آن به دو سوم اولیه برسد.

کسی که از خوردن شراب احساس سوزش می کند باید بعد از نوشیدن آن انار و آب بمکد و فردای آنروز در ناشتا شربت افسنطین بنوشد و کمی غذا بخورد و استحمام کند

بدان : شراب آمیخته با آب معده راسست و تر می گرداند و زودتر مستی می آورد، زیرا آبی که در آن است آنرا زودتر بمقصد می رساند. شراب آمیخته با آب، پوست را صیقل می دهد و نیروهای روانی را تشدید می کند.

کسی که خود را خردمند می داند نباید ناشتا، قبل از اینکه اندام های تر مزاجش آب کافی خود را دریافت کنند شراب بخورد و نباید کمی بعد از حرکات دشوار و خسته کننده شراب میل نماید، زیرا در این حالات مغز و پی آسیب می بینند و ترنجیدگی ، بهم خوردن عقل و یا بیماری ها روی می آورند و یا مواد دفعی گرم پدید می آیند.

برخی معتقدند اگر انسان یک یا دو بار در ماه مست شود خوبست زیرا نیروهای روانی سبکبار میشود و می آسایند و ادرار و عرق بیرون می روند، مواد دفعی می گدازند و بویژه مواد بیرون ریختنی معده آب می شود و دفع می گردند.

شراب خوردن خردسالان بدان می ماند که چوب نازک سوزان را در آتش بیاندازند.پیران تا می توانند بنوشند. جوانان باید اندازه نگهدارند که اندازه نکوست. شراب مناسب برای جوانان، شراب کهنه و آمیخته با آب انار یا آب سرد و این مانع می شود که آسیب ببینند و مزاجشان بسوزد...


قانون در طب/تالیف شیخ الرئیس ابن سینا/کتاب اول ابن القفطی/تاریخ الحکما/چاپ لایپزیک

Monday, July 4, 2011

از هخامنشی تا خمینی

ویدیویی از سخنان مستند شاهان هخامنشی و خمینی
ویدیویی که نشان از بی خردی نسلی دارد که سرنوشت یک کشور را به دست یک جنایتکار سپرد

ویدیویی بر ضد آنان که با نمادهای ایرانی از جمله مجسمه آریو برزن و آرش کمانگیر مخالفند





Saturday, July 2, 2011

دزدی ادبی علی شریعتی


Nadereh Afshari
این گفته ی علی شریعتی را هواخواهانش به رخ دیگران میکشند که ترجیح میدهم با
کفشهایم راه بروم و به خدا فکر کنم، تا اینکه در مسجد بنشینم و به کفشهایم فکر کنم... این سخن در واقع در فیلمی ساخته ی سال 1953 از زبان مارلون
براندو گفته شده، به این شکل که ترجیح میدهم با موتور سیکلتم در راه باشم و به خدا
فکر کنم، تا اینکه در کلیسا بنشینم و به موتور سیکلتم فکر کنم... دزدی بی ادبی علی شریعتی

بیش از بیست و یک میلیون ایرانی از علی خامنه ای داناترند

ای علی خامنه ای، ای کسی که ادعا می کند خیلی می دانی و همه مردم ایران باید از تواطاعت کنند. طبق آمار وزارت کشور خودت بیست و یک میلیون و پانصد هزار ایرانی از تو با فهم تر و با خردترند.

دوسال پیش تو می گفتی احمدی نژاد برای ریاست جمهوری مناسب است و بیش از 21500000 نفر می گفتند مناسب نیست.حال تو به این نتیجه رسیده ای که این شیاد مناسب نیست. پس بدان تو از متوسط جامعه بی خردتری و باید بساط ولایت فقیه را جمع کنی.

تف بر تمام کسانی که شعار ولایتمداری می دهند

صادق محصولي وزير كشور با اشاره پايان شمارش آرا دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، نتايج انتخابات را به شرح زير اعلام كرد:

مجموع آراء 39165191 راي با مشاركت بيش از 85 درصد

محمود احمدي‌نژاد: 24527516 راي معادل62و63درصد

ميرحسين موسوي: 13216411 راي معادل 75و33 درصد

محسن رضايی: 678240 راي معادل 73و1درصد

مهدي كروبي: 333635 راي معادل 85 /0درصد

آراء باطله نيز 409389 راي بوده است كه معادل 1 و 04 درصد كل آرا بوده است.

کل واجدین شرایط 46076695

رای محمود احمدی نژاد: 24527516

مردمی که بیشتر از علی خامنه ای می فهمند. :21549179