Wednesday, June 22, 2011

تفاوت مریم جون با خمینی

خمینی اول رفت پاریس بعد قدرت گرفت ولی مریم جون تو اشرف قدرت داشت بعد رفت پاریس.
هر دو جنایتکارند، هر دو به اسلام ایمان دارند، هر دو دروغگو شیادند و هر دو راحت آدم می کشند.

این دو ویدیو را باه مقایسه کنید تا ببینید مریم جون اشرف چقدر با مریم جون پاریس متفاوت است.
در اشرف زنان با حجاب اجباری و زنان و مردان از همیدیگر جدا هستند ولی در پاریس زنان بی حجاب در کنار مردان ایستاده اند.
شباهت اصلی بین این پاریس ی ها و آن اظرفی ها این هست که همگی شستشوی مغزی شده اند









مریم جون اگر قدرت گرفتی می خوای ایران را هم مثل اشرف اداره کنی

در اشرف زنان و مردان از هم جدا هستند.
تمام ساکنان اشرف از جان خارج بریده اند.
حجاب کاملا اجباری است
چندین هزار تن از آنان به دلیل بی لیاقتتی شما در عملیات مرصاد که شما نامش را فروغ جاویدان یا بهتر بنویسم خاموشی ابدی گذاشتید کشته شدند
به راستی مری جون می خوای ایران را هم اینگونه مدیریت کنی؟




این ویدیو را با دقت نگاه کنید تا بدانید ان آخوندها به مسعود رجوی شرف دارد
عید قربان است در اشرف مثلا جشن گرفته اند. زنان و مردان جدا از هم نشسته اند. برخی از این زنان و مردان زن و شوهر بوده اند که به دستور مسعود رجوی از هم طلاق گرفته اند. در جشن های ایران خانواده ها در کنار هم می نشیند ولی در اینجا زن و شوهر ها جدا نشسته اند. مسعود رجوی از عید قربان می گوید در صورتیکه آن کسی که قربانی شده همین افراد حاضر در این جشن هستند. گروهی از باهوش ترین، با سواد ترین، شجاع ترین و از خود گذشته ترین جوانان ایران که توسط گروه مسعود رجوی شستشوی مغزی شدند.


Saturday, June 18, 2011

این نتیجه گیری قلبی من است، سلطنت طلبان از همه قابل اعتمادترند

حدود شش ساله بودم که انقلاب شد. همه و همه جا از بدی های شاه می گفتند. آخوندها به عنوان مظهر خوبی و پاکی و انسانیت به ما قالب شده بودند. بعد از مدتی فهمیدیم از اینها آدمهای بسیار دروغگو وخونخواری هستند. بعد فکر کردیم گروه رجوی که جلو آخوندها ایستاده خوب است. تا زمانی که مسعود رجوی به خارج گریخت و جوانان و نوجوانان پاک را به جوخه های اعدام آخوندها سپرد. حالا می فهمم سگ آخوندها به مسعود رجوی شرف دارد. چپی های طرفدار شوروی هم که بزرگشان جلال آل احمد بود که خود را در مقابل بتکده اعراب مانند خس و خاشاک می دانست و حسابشان از اساس پاک است. بعد گفتیم شاید اینان که خود را ملی مذهبی می خوانند افراد سالمی باشند. با کمی دقت در احوالات آنان و سخنان آنان فهمیدم که آنها هم موجودات قدرت پرستی هستند که حاضرند برای به قدرت رسیدن همه کاری انجام دهند و ایران برای آنها اهمیتی ندارد. شبی رادیو بی بی سی با یکی از اینها مصاحبه می کرد، گویا آنها را از یک حق یا ثروت محروم کرده بودند. مصاحبه شوند می گفت بر اساس سنت اسلام این کار نادرست است زیرا در فلان جنگ که در صدر اسلام اتفاق افتاد و سپاه اسلام پیروز شد پیامبر کافرانی را که همراه آنها علیه دشمن جنگیده بودند مانند خود مسلمانان در غنائم شریک کرد. گفتم ای دل غافل که اینان هم ایران را مانند یک کشور اشغال شده می بینند که باید در غنائم آن که پست و مال است با آخوندها شریک باشند. وقتی هم به نقش ابراهیم یزدی در آوردن خمینی به ایران آگاه شدم بیشتر به پلیدی این گروه پی بردم.
بعد گفتم شاید این اصلاح طلبان انان باشند، دیدم بزرگشان خاتمی است که خمینی که مجوز شهوترانی با دخترشیرخوار را صادر می کند و جنگ را نعمت می دانست برایش مقدس است و هنوز هم همه آنها امام راحل ، امام راحل می کنند.
چند روز پیش مصاحبه اکبر گنجی را خواندم که گفته بود که تنها گروهی که در مقابل خمینی ایستادند سلطنت طلبها بودند. من از امروز به سطلنت طلبها بیش از همه اعتماد دارم. دیکتاتوری سلطنت طلبان شرف دارد به دموکراسی تمام گروهها.
این نتیجه گیری من است پس از سی و دوسال زندگی در جمهوری اسلامی

آقای خاتمی حالا فهمیدی ریاست جمهوری خیلی بیش از تدارکاتچی است

سید محمد خاتمی ترسو گفت که ریاست جمهوری یک تدارکاتچی بیش نیست.
آری اگر رئیس جمهور یک فرد ترسوی بی عرضه مانند خاتمی باشد و وزیر کشورش هم موسوی مهری باشد که به دلیل لجبازی با کروبی اجازه بدهد در انتخابات تقلب شود و شرافت و لیاقت حراست از آرای مردم را نداشته باشد رئیس جمهور یک تدارکاتچی است.
به راستی اگر رئیس جمهور فقط یک تدارکاتچی بود علی خامنه ای و اطرفیان این همه برای به کرسی نشاندن محمود احمقی نژاد هزینه می دادند.؟ البته خیر.
ولی حالا خودت را آماده کن از یزد کاندید مجلس شو شاید بتوانی کاری در مجلس انجام دهی