Monday, May 31, 2010

آیت الله منتظری هیچ نقشی در تعریف و معرفی ولایت فقیه نداشت!



عمه من بود که با تعریف و معرفی ولایت فقیه به اساس دیکتاتوری در کشور استحکام بخشید. آیت الله العضمی حسینعلی منتظری هیچ نقشی در این رابظه نداشت. به طور حتم این افتخار بزرگ هم نصیب عمه من می شود که نامش به عنوان بنیانگذار ولایت فقیه در ایران ثبت شود. فرزند آیت الله منتظری هم به همین دلیل نگران حذف نام مبارک پدرشان است

باید کل آخوند را از کشور حذف کرد نه نام یک آخوند مرده را- حذف نام منتظری از تاریخ ایران


پسر منتظری نگران حذف نام پدرش از تاریخ ایران است. باید به او بگویم نگران نباش. نام پدرت در تاریخ ایران خواهد ماند. ولی در دوره متفاوت. دوره ای که در کنار و یار و همراه خمینی خونخوار بود و دوره ای که توان انجام هیچ کاری نداشت. پسر منتظری باید به خوبی بداند که آخوندها اعدام جوانان ایران را از همان سال اول به قدرت رسیدن آغاز کردند و در آن زمان منتظری جانشین خمینی شناخته می شد.
آنچه برای ما مهم است حذف آخوند از کل کشور است. تلاش برای اینکه آخوند را از زندگی تک تک افراد بیرون کنیم و ایرانیان را از زندانهای انفرادی ابدی همیشه همراه یا همان اعتقادات ساخته شده توسط آخوندها آزاد کنیم. البته محمود الدنگی نژاد در طول پنج سال گذشته بسیار خوب آخوندها و امام زمان تان را بی آبرو کرده.

Saturday, May 29, 2010

بی پرده با قجری اسلامی ها که خود را ملی مذهبی می خوانند

بی پرده با قجری اسلامی ها که خود را ملی مذهبی می خوانند
آقایان خیانت خیانت است چه عمد و چه غیر عمد همانگونه که قتل قتل است عمد یا غیر عمد. معرفی خمینی به عنوان رهبر و گوش به فرمان او شدن خیانتی است که شما انجام دادید. همانگونه که یک قاتل از قتل انجام داده شرمگین است شما هم باید شرمگین باشید. ولی شما متاسفانه به جای اینکه خیانت خود را بپذیرید و شرمگین و سرافکنده باشید، از مردم طلب کار هم هستید. قاتا یک نفر را می کشد ولی شما باعث قتل و نابودی صدها هزار نفر شده اید. اگر هم فکر می کنید در بالاترین با رد کردن گزارش تخلف برای پوشاندن گذشته سیاه خود کاری از پیش می برید بسیار کور خوانده اید. وقتی می نویسیم درود بر شرف و ناموس کسانی که خمینی خونخوار را به عنوان رهبر به ملت قالب کردند همه می دانند منظور ما از درود چیست. پس شرمگین و سرافکنده از خیانت خود باشد و بدانید که چهره شما در نزد ایرانیان چهره ای سیاه و خائن است. همه می دانند سرکردگان شما گروهی از قاجارها بودند که خیال به قدرت رسیدن را در سر داشتند و با این خیال خام با خمینی متحد شدید و کشور را نابود کردید

Thursday, May 27, 2010

اگر در اسلام احترام به سایر ادیان و عقاید معنی داشت اسلام اصلا به ایران نمی آمد.


وقتی به دین اسلام انتقاد می کنیم و نکات غیر انسانی این دین را که کم هم نیستند به دیگران معرفی می کنیم عده ای تهی مغز روشن فکر نما می گویند به عقاید دیگران احترام بگذارید. اگر اسلام برای سایر ادیان از جمله زرتشت احترام قائل بود دین اسلام اصلا به ایران نمی آمد. زیرا اسلام بدون هیچگونه شکی با زور شمیمیر عمر خطاب...به ایران آمد.

Tuesday, May 25, 2010

افشاگري هاي جديد حيدري ديپلمات سابق ايراني در نروژ

افشاگري هاي جديد حيدري ديپلمات سابق ايراني در نروژ



در مصاحبه با كانال 4 بريتانيا



محمد رضا حيدري در مصاحبه با كانال ۴ خبري بريتانيا گفت كه جمهوري اسلامي يك حكومت تروريست و تروريست پرور است ... آموزش نظامي القاعده و طالبان در ايران / پرواز هاي نيروهاي حزب الله لبنان جهت آموزش نظامي در ايران / تلاش ايران براي رسيدن به بمب اتمي / بازديد كارشناسان نظامي كره شمالي از ايران / فشار ها و تهديد هاي حكومت عليه وي و خانواده اش

Monday, May 24, 2010

جوجه اردک بی سواد مجری



لینک مصاحبه شمخانی با یامن پور را دیدم. از شمخانی سپاسگزارم که برخی از حقایق را گفت. حالم به هم خورد از سخنان و حرکات مجری بی سواد برنامه. کسی که آنقدر بی سواد و نادان است که می گوید ایران 22 میلیارد تومان خرج جنگ کرد و فرق بین دلار و تومان را نمی داند. زمانی حالم از این جوجه اردک چاپلوس به هم خورد که به تقلید از حسن عباسی حراف دروغگوی بی سواد فاحشه ذات (با عرض پوزش از زنان تن فروش) پایان دادن به جنگ و کشته شدن جوانان پاک ایران را کار ناشایستی می دانست. با خودم گفتم حیف از استفراغ که بر سر این جوجه اردک بی سواد و آنان که او را مجری کرده اند بریزی.
نکته جالب جایی بود که شمعخانی گفت حسن عباسی اصلا در جبهه نبوده من آدرسش را دارم

Tuesday, May 18, 2010

مکتب خرد

مکتب خرد

دوستان گرامی مدتی است من پیشنهاد داده ام که باید برای رهایی نسل بعد از چنگال آخوندها و اسلام مکتبی نوین را بر اساس فرهنگ ایرانی بنیانگذاری کنیم. اساس این مکتب نیز اندیشه گفتار و کردار نیک باشد که در آن خرد سازندگی، شادی، محبت و مسولیت پذیری به نسل بعد آموزش داده شود. قوانین جامعه بر اساس علم روز تدوین گردد. در ضمن نسل بعد با اعلامیه جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد آشنا گردد. برخی از دوستان روی نام پیشنهادی اینجانب (زرتشت نوین) حساسیت دارند. نام این مکتب را مکتب خرد بگذاریم. به جای خرافات خردورزی را به فرزندان خود آموزش دهیم. کسانی هم که با این پیشنهاد مشکل دارند فرزند خود را آنگونه که دوست دارند تربیت کنند. در صورتیکه نسل بعد را مسلمان بخوانیم نسل بعد را مانند گوسفند (با عرض پوزش) به دست آخوندهای گرک داده ایم.

Thursday, May 6, 2010

گوگل را تربیت کنیم




در اقدامی عجیب ، مترجم گوگل کلمه "خلیج فارس" را صرفا خلیج ترجمه می کند!!! بیایید گوگل را تربیت کنیم

خیلی ساده


همه به آدرس زیر رفته
http://translate.google.com/#fa%7cen...A7%D8%B1%D8%B3

سپس روی لینک
Contribute a better translation


(مشاركت در يك ترجمه بهتر)

کلیک کنید و در آن کلمه صحیح یعنی
Persian Gulf
را وارد نمایید
به همه بگویید تا حال گوگل را بگیریم
!!!